White-label service

Wij creëren producten voor en leveren diensten aan eindklanten. Maar ook verlenen wij white-label service aan andere communicatie- en marketingbureaus.

Te weinig tijd?

Misschien heeft u handen en tijd tekort, of misschien heeft u een onderdeel binnen uw bedrijf dat een stukje externe expertise kan gebruiken. Misschien bent u zzp’er en vindt u een bepaalde taak minder leuk om te doen, misschien heeft u niet voor alles en alle klanten tijd.

Wat het ook is, wij staan klaar voor opdrachten die u niet goed kunt of wilt uitvoeren en dragen zorg voor kwaliteit en tijdige levering.

Onze digitale services

Eenmalige of terugkerende opdrachten, wij nemen het u graag uit handen. Bekijk op de website welke producten en diensten wij leveren, en waarin wij dus zoal uw onderneming kunnen ondersteunen. Hieronder een korte lijst met projecten die wij vaak van andere communicatiebureaus overnemen.

  • SEO - Zoekmachineoptimalisatie
    - Teksten (her)schrijven
    - Blogs schrijven
    - Website voorzien van meta data / Google snippets teksten
  • Google adverteren & social media adverteren (Facebook, Instagram)
    - Campagnes opzetten incl. doelgroep-/zoekwoordenselectie en advertenties
    - Campagnes onderhouden en optimaliseren
    - Maandelijkse prestatierapporten samenstellen
  • Social media onderhoud
    - Sociale mediakanalen opzetten
    - Contentkalender opstellen/uitvoeren
  • Offline marketingmiddelen
    - Van een complete huisstijl tot advertenties, van copywriting tot allerhande drukwerk

White-label, wat is dat?

Via onze white-label service voeren wij een opdracht uit voor een ander bureau. Dat doen wij in naam van onze eigen klant: dat andere bureau. De eindklant ontvangt het product of de service van het bureau waarmee hij of zij contact heeft. Met deze constructie kunt u onder uw eigen naam meer diensten of producten aanbieden, en kunt u uw klant wél met een bepaald verzoek helpen. Aan de andere kant heeft uw klant het gemak van slechts één communicatiebureau. Uw klant blijft uw klant.

Communicatie met eindklanten

Wij kunnen volledig op de achtergrond opereren, maar nemen ook graag klantcontact uit handen. In de communicatie naar eindklanten gaat tijd zitten, tijd die voor u misschien niets extra’s oplevert. Daarnaast zijn wij ervan overtuigd dat hoe korter de lijntjes zijn, hoe minder miscommunicatie er kan optreden, en hoe sneller zaken kunnen worden opgepakt. De eindklant kan immers direct met de uitvoerder overleggen.

Indien u wenst dat wij klantcontact overnemen, betekent dit natuurlijk nog steeds dat wij onder uw bedrijfsnaam opereren, bijvoorbeeld door gebruik te maken van een e-mailadres op uw domein. Wilt u liever het contact zelf regelen, dan kan dat natuurlijk ook.

Kunnen wij uw onderneming ondersteunen?